середу, 2 серпня 2017 р.

Мандрівка з героями по книзі Бодо Шефера «Пес на ім’я Мані або абетка грошей»




 
   У фонді районної бібліотеки для дітей Бодо Шефера, фінансового консультанта, є дві назви книг, які із захопленням читає дитяча та підліткова аудиторія. Зрозумілою дітям мовою у формі дитячої казки автор ділиться з читачами основними прийомами поводження з грошима, розказує про створення власного дитячого стабільного бізнесу та вводить у світ фондового ринку.
   Подорожуючи сюжетом книги «Пес на ім’я Мані…», діти продовжують зустріч з головною героїнею книги «Кіра й таємниця бублика» Кірою. Сім’я  дівчини потрапила у фінансову скруту і не може дати раду своїм кредитам та видаткам. В той же час Кіра не знає як чинити з кишеньковими грішми.
   Далі читачам розповідають про те, як дівчинка знайшла біля будинку пораненого білого лабрадора.  Сім’я  прихистила та виходила собаку. А ще у нього незвичайне ім’я – Мані, що в перекладі з англійської – гроші.
   Мандруючи сюжетом книги, читачі разом з Кірою рятують собаку з водяної пастки. Щоб віддячити дівчинці, пес розказує рятівниці як чинити з грошима, аби втілити її мрію – поїхати на навчання до Каліфорнії та купити ноутбук.
   Книжка фінансового консультанта вчить дітей правильному ставленню до грошей, уміло розпоряджатися ними.
   Діти не тільки мандрували з героями книги, але й ділилися своїми думками та порадами з приводу кишенькових грошей.

Немає коментарів:

Дописати коментар